web analytics

Інтервʼю зі співзасновниками Stan’s Assets from KAPPS — Шлях до створення власної ігротворчої студії

До нас на інтервʼю завітали співзасновники української ігротворчої студії Stan’s Assets from KAPPS. Ця команда пройшла чималий шлях від крихітної команди, що працювала над плагінами для Unity Assets Store, до колективу з амбіціями на створення власних помітних ігрових проєктів. Значимим етапом на цьому шляху стала їхня робота з Moon Studios над Ori and the Will of the Wisps. Про це, особливості керування віддаленою командою та плани студії на майбутнє вони розповіли нам під час інтервʼю.

Гості:

Олексій Яременко – співзасновник Stan’s Assets from KAPPS, Unity-розробник із 9-річним досвідом. Співпрацював із компаніями The Tribe Games, Moon Studios (над сиквелом ААА-гри Ori) та ін. Основна спеціалізація: графічне програмування, написання шейдерів.

Павло Климентенко – співзасновник Stan’s Assets from KAPPS, має 8 років досвіду в Unity розробці. Співпрацював з компаніями Moon Studios (над сиквелом ААА-ігри Ori), Rogue Sun, Roomful і т.д. Експерт у прототипуванні, створенні інструментів для редактора та оптимізації.

Приємного прослуховування!

Слухайте нас у iTunes | Android | Google Podcasts | Spotify | Anchor | YouTube

Автор музики: Vlad Plotnikov | VP Production — vp-production.com

Ігрочайники — це єдиний у світі подкаст про те, як гратися в ігри без єдиного слова про те, як гратися в ігри. Лише абсолютно непотрібні поради. Слухайте на свій страх і ризик. І у своє задоволення. Ігрочайники виходитимуть відповідно до накопичення у нас досвіду.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Епічний Фінал Академії Амбрелла (Фентезя UA)

Додайте заголовок (2)

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Сергій Григорович досі планує зняти серіал за мотивами S.T.A.L.K.E.R.

p.ua.Сергій Григорович

Ми ПЕРШИМИ пограли в SAND (враження від альфа-версії гри)

SAND

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу: що подивитсь та послухати на цю тему

Хайтарма

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Режисерка Ірина Правило отримала першу в Україні докторську ступінь з аудіовізуального мистецтва та виробництва

Огляд Pepper Grinder

pepper grinder

Популярне